Sunday, December 2, 2012

2009-----> 2012..OMG!!


OMG!!!so many years...

hahaha..should i create new one??
kalau dah kawen pon..dah anak 2 dah ni..
cm2 la usia blog aku ni y xpnh2 aktif....hehehe
what to do...dulu konon nya nk buat blog...sebab?
sebab smo org ada blog kan...kan..kan...
kononnya kira x up to date la klo kau ni xdak blog kan..

ok...humm..npa ttba aku nk start aktifkan semula?

sebab 1
aku ada tbaca 1 blog sorg ni..hehe..this blog was inspire me..hehhe
aku suka baca blog dia...sbb byk bnda y diluahkan...
mmg la kan..dh nma blog...mmg utk luahkan..
n dia punya penulisan perghhh..kalah aku y bakal cikgu minor bm ni..
dan dia ni pndai berpuisi..berpuitis....aku??xpa...hentam ja..
lma2 pndai la....

sebab 2
aku rasa aku sangat2 byk story nk bercerita...(dah story...cerita plak..mna xtruk bi)
selain hobi aku y ashik bertenggek kt blik kawan aku..smpai aku ggu masa dia tdo...
semata2 nk suh dgr cta aku kan...
everything aku cta...sbbnya...aku xpndai nk pendam2 ni...
hehe..n aku pulak y jenis berterus terang kan...
kalau suka..suka..kalau x..x...nasibla~

sebab 3
aku nk tarik ramai peminat....wuyoooo
this statement xbleh blah...bukan peminat apa...
peminat y akn baca blog aku ni...hehe
contohnya...peminat sugar glider ka....
haaaa...aku ni sorg y penternak sugar glider..
so nnt boleh la aku kogsikan anak2 kesayangan aku 2 kan..hehe

sebab 4
sebab 4 ni...aku nk realisasikan cita2 aku...
cita2 apa 2??jeng..jeng..jeng..
ehh..xleh ckap cita2 la..angan2 dlu..
tggi sgt cita2 2...
angan2 xpa...sebab angan2 boleh jd ke cita2...
(haha..pdahal sma ja kan..suka merumitkan)

wait n see~

2 comments:

  1. hehe... not bad. 2009 sampai 2012!! lama tu.. hehe.. xpe2.. welcome back n slmt berbloging! ^_^ sy dh follow azie dh :)follow sy jg.. amellinaruby@blogspot.com

    ReplyDelete
  2. orite bebeh....hahaha...lama kan...

    ReplyDelete